czwartek, 14 lipca 2011

Gotowanie w domu cz. 2

Lasagne a'la Marcin
 
Robiąc przedwakacyjne porządki natknęłam się na przepis, który dobre parę lat temu otrzymałam od Patrycji Walter, współwłaścicielki Cyferblat bar&bistro. Ona zaś otrzymała go od swojego kolegi kucharza, Marcina.
Od razu przypomniałam sobie smak tej lasagne, którą wtedy robiłyśmy razem według znalezionego przepisu. Postanowiłam zmienić plany obiadowe i zaserwować właśnie to pyszne danie. Ku mojej ogromnej uciesze smak dania był taki sam jak wtedy przed laty ...



Lasagne a'la Marcin





Lasagne a'la Marcin


Składniki:

Marchew - 4 szt.
Pietruszka - 3 szt.
Seler - 1/4 szt.
Cebula - 2-3 szt.
Koncentrat pomidorowy
Fix Bolognese
Czosnek - 3 zabki
Mięso mielone - 500 g
Makaron lasagne
Sól, pieprz, woda 

Sposób przygotowania:

Warzywa utrzeć na tarce, mięso podsmażyć. Wymieszać wszystkie składniki i dusić do zmiękczenia. Farsz układać na przemian z makaronem lasagne. Górną warstwę makaronu posypać lekkim, kremowym, startym serem. 
Piec ok. 45 minut w piekarniku rozgrzanym do 200°.


Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz