piątek, 7 października 2011

Widok z okna - wspomnienie wakacji

Widok z klatki schodowej bloku na osiedlu Tysiąclecia (Katowice)

Zbiegając parę dni temu z mojego ósmego piętra bloku przy stawie na osiedlu Tysiąclecia natknęłam się na wyjątkowo piękny, wakacyjny widok. Od razu przypomniały mi się wakacje nad jeziorem charzykowskim, przemiłym miejscu,
o którym pisałam wcześniej. Tym razem wspomniały mi się Charzykowy, ale kulinarne, chyba z racji mojego poburkującego brzucha. Będą w ośrodku Rejs warto zajrzeć do jego Tawerny.




Serwują tam pyszne ryby, których smak pogłębia piękny widok z tarasu na fragment jeziora. Nam najbardziej smakowała sola na szpinaku oraz sielawy z kulkami ziemniaczanymi i surówkami.

Na rybny obiad warto także wybrać się, nieopodal ośrodka Rejs, do baru As.


Dość duży wybór dań rybnych powinien zadowolić nawet najwybredniejszych gości.
Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Jest i zupa rybna, są i ryby smażone, ryby gotowane, ryby z pieca oraz wiele różnych przekąsek z ryb, oczywiście. Wszystko to w przystępnych cenach, w idealnej świeżości oraz przy pieknym widoku na Jezioro Charzykowskie. Polecam!




1 komentarz:

  1. jak dla mnie bardzo ładny widoczek z okna a w dodatkupyszności na stole
    http://twoje-okna.com/

    OdpowiedzUsuń